• ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۸ شهريور
  • اِلأَربِعا ٨ محرم ١٤٤۰
  • Wednesday, September 19, 2018
کلیدواژه: 40843
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ جمعه ۲۲ ارديبهشت، ساعت 00:06
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۲/۲۲
درباره ما

درباره ما

درباره ما


بیمارستان  تخصصی نرگس دورود با توجه به نیاز منطقه و با هدف ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی به بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و دیگر اقشار جامعه در آبان ماه سال 1380 و با زیربنایی حدود 3500 مترمربع در شمال شرقی  شهرستان  دورود  واقع در مسیر کمربندی دورود- الیگودرز –اصفهان  احداث گردیده است.
این مرکز به عنوان بیمارستان تخصصی زنان دارای بخشهای بستری با 32 تخت، NICU، زایشگاه با تجهیزات پیشرفته، دو اتاق عمل فعال و کاملا مجهز ،آزمایشگاه، داروخانه ، بانک خون، رادیولوژی ،سونوگرافی ، واحد اورژانس، دندانپزشکی، درمانگاه عمومی و درمانگاه تخصصی (زنان ، اطفال، داخلی، قلب،پوست،اورولوژی، گوش و حلق و بینی) می باشد.
لازم به ذکر است این مرکز دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت 2008:ISO 9001 می باشد


رسالت بیمارستان ( MISSION ) :


این مرکز با توکل به ایزد منان و همت بلند کارکنان و بکارگیری منابع در چارچوب قوانین و مقررات وزارت بهداشت  و سازمان تامین اجتماعی، استقرار نظام اعتبار بخشی وسیستم مدیریت کیفیت Iso9001-2008 ، بهبود مستمر کیفیت را ملاک عمل خود قرارداده و در راستای چشم انداز ترسیم شده برای خود "ارائه خدمات تخصصی زنان و زایشگاه " ، رسالت خود را اینگونه بیان میدارد:
1- ارتقاء کیفیت اقدامات تشخیصی و درمانی
2- ارتقاء مهارتهای علمی و عملی کارکنان


ارزشها (VALUES):
با عنایت به بیانات  رهبر معظم  که" اگر کسی در خانواده بیمارشد آن خانواده بیش از رنج بیمارداری ،رنج دیگری نداشته باشد " ، مرکز، این ارزشها  را جزئی جدایی ناپذیراز تعهد اصول حرفه ای خود میداند و ضمن رعایت همیشگی آن در تمام سطوح سازمان این ارزشها را آیینه سنجش رفتاری خود تلقی می کند :
1-احترام و حفظ شئونات مراجعین
2-التزام به پاسخگویی به نیازهای مراجعه کنندگان با بهترین کیفیت
3-امانت داری در حفظ اطلاعات مراجعین
4-تعهد به اصول حرفه ای و رعایت شعار "درمان با اخلاق "
5-انضباط کاری و سلامت اداری
6-اعتقاد به منشور اخلاق پزشکی و حقوق بیماران و منشور سازمان تامین اجتماعی
منشور اخلاقی بیمارستان:
این مرکز یک اصل اساسی را سرلوحه اهداف خود قرارداده وکوشش و تلاش در جهت استجابت خواستهای انسانی مخاطبین را در حیطه وظایف محوله بعنوان نعمت الهی تلقی نموده و آن را به عنوان چراغ راه در مسیر بهبود و تعامل و تکامل مورد استفاده قرار می دهد .
ما بر آنیم که با هر آنچه در توان داریم در جلب رضایت ، ایجاد اعتماد و رعایت حق و عدالت در بین مخاطبین تلاش نموده و ثمره آن را که تبسمی است مملو از باورهای قلبی صاحبان خدمت در چهره یکایک آنها نظاره گر باشیم .
مجموعه کارکنان این بیمارستان در راستای تحقق اهداف سازمانی وهمچنین شرح وظایف اصلی بر این باور و اعتقاد هستند که برای رعایت احترام به شان و کرامت ارباب رجوع اعم از بیمه شدگان سازمان و سایر مراجعین ملزم به اجرای موارد ذیل باشند :
محور اول: دریافت مطلوب خدمات سلامت حق بیمار است.
محور دوم: اطلاعات باید به نحو مطلوب و به میزان کافی در اختیاربیمار قرار گیرد
محور سوم: حق انتخاب و تصمیم‌گیری آزادانه بیمار در دریافت خدمات سلامت باید محترم شمرده شود
محور چهارم: ارائه خدمات سلامت باید مبتنی بر احترام به حریم خصوصی بیمار و رعایت اصل رازداری باشد
محور پنجم: دسترسی به نظام کارآمد رسیدگی به شکایات حق بیمار

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0 نظر
captcha
Page Generated in 7/0839 sec